2/5/07

I el telenotícies què???

No m'hi havia fixat mai. Normalment no miro les notícies a Antena 3, però aquests dies estic preparant un treball i les miro cada dia. M'ha sorprès saber que si hi ha partit de Champions o de UEFA, això implica directament que no hi ha edició nit del seu telenotícies!

Altres canals han donat futbol o altres esports en hores que fan les notícies i jo sempre havia vist que encara que no poguessin fer l'informatiu a l'hora prevista tenien diferents alternatives per emetre'l: alguns canals ho fan abans, altes ho fan després o inclús fan un "mini-telenotícies" en el descans del partit.

No sé quina conclusió se'n pot treure d'això, però jo crec que Antena 3 demostra que el seu principi principal no és pas tenir informats als seus telespectadors, no creieu??

No hay comentarios: