8/1/08

Un altre cop aquí

Fa més de 6 mesos va acabar l'assignatura que va fer néixer aquest petit espai i jo vaig deixar d'escriure-hi. Però la vida dóna moltes voltes i després d'un temps parat, el blog d'aquesta estudiant de periodisme torna a funcionar. En aquest cas per poder explicar en primera persona l'experiència d'aprendre a fer tele.

Torno a escriure després de l'experiència de ser becària d'una gran empresa televisiva com és Bloomberg televisió. A Londres, la meva tasca consistia en ajudar, en tot moment, als meus companys. Amb el taller de televisió m'enfronto a la difícil feina de ser jo mateixa qui redacti la informació, editi els reportatges o presenti l'informatiu.

Tots ens equivocarem, però dels errors que fem al llarg de les 10 setmanes que vénen segur que en treiem bones conclusions. Tal com ens ha dit el professor Esteve, val més equivocar-se ara que no un cop siguem al món real.



No hay comentarios: