12/1/08

Reportejant i locutant



Si fa uns anys algú m'hagués dit que em posaria davant una càmara, segurament no l'hagués cregut. En canvi ara em trobo en ple procés d'aprenentatge per saber com perdre la por i la vergonya.

El primer dia de classe d'aquest 2008 va ser també el primer cop que m'enfrontava a una càmara. Ho vaig passar molt malament i no sabia molt bé com havia de mirar a aquell aparell que tant m'intimida. Vam asseure'ns un per un a l'estudi i vam improvisar una historieta d'un minut. Com a tot arreu, hi va haver de tot: gent que sembla que ho ha fet tota la vida i gent que tenim molt que aprendre! I per això estem!!!

La següent classe ha estat dedicada a la preparació d'un informatiu. Jo com a redactora d'economia he sortit amb una companya (la Núria Meléndez, alias "Mel·lània") per trobar declaracions i imatges per a una notícia. Com que som estudiants i no professionals d'un mitjà reconegut, ens ha estat difícil trobar gent interessada en col·laborar. Tot i això, hem trobat opinions oposades que ens ajudaran dilluns a fer una peça pels nostre particular telenotícies! Dins d'aquesta experiència reportera he fet un stand up. Al principi estava tensa, però al final crec que ha quedat prou bé. Això ja ho verificaré quan ho vegi al Avid, jejeje!

El pitjor de la setmana, la segona aparició davant la càmara. Els nervis i la inexperiència m'han jugat una mala passada i no ho he fet gens bé! Espero que amb una mica més de tranquilitat i coneixent el text previament hem surti millor el pròxim dia.

No hay comentarios: